loading...
مرز ارتباط
hoda بازدید : 63 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پس از 21 روز خاله كودكربا تسليم شد
http://www.persiauk.com/uk87/pic22/355126.jpgزن ميانسالي كه به اتهام ربودن خواهرزادهاش، تحت تعقيب پليس پايتخت بود، پس از 21 روز فرار، روز گذشته به شعبه يازدهم آگاهي تهران مراجعه و خود را تسليم كرد.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با اشاره به پرونده زن كودكربا به «جامجم» گفت: 7 مهرماه امسال پس از شكايت مردي در شعبه دوم دادياري دادسراي امور جنايي تهران مبني بر ربوده شدن پسر 6 سالهاش (امين) و خواهر همسرش معصومه پرونده قضايي تشكيل شد و با دستور قضايي داديار سليماني، كارآگاهان شعبه يازدهم آگاهي تهران تحقيقات در اين ارتباط را آغاز كردند.

كارآگاهان ابتدا به تحقيق از مرد شاكي پرداختند كه وي در اظهاراتش به پليس گفت: روز حادثه، خواهرزنم در غياب من سراغ امين آمد و او را براي تفريح به پارك محله برد و ديگر بازنگشتند. به جستجوي آنها پرداختيم ولي بينتيجه ماند و خانوادهاش از او اطلاعي نداشتند، تا اين كه چند ساعت بعد از ناپديد شدن آنها، چند زن با منزلمان تماس گرفتند و عنوان كردند؛ آنها را ربوده و بايد براي آزادي فرزندم، 300 ميليون تومان پول بپردازم و در تماسهاي بعدي، محل تحويل پولها را اطلاع ميدهند.
ردپاي خاله كودكربا
سرهنگ محمديان ادامه داد: ماموران پس از بررسي صحبتهاي زنان تماسگيرنده با خانواده شاكي، پي بردند صداي يكي از آنها با صداي خاله كودك گمشده مطابقت دارد.
با مشخص شدن اين موضوع، ماموران متوجه شدند زن كودكربا، با پسرش تماسهاي تلفنيداشته است.
به اين ترتيب، مرد جوان بازداشت شد و مورد بازجويي قرار گرفت و از مخفيگاه مادرش و جرم احتمالي او اظهار بياطلاعي كرد.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: در حالي كه تحقيقات كارآگاهان شعبه يازدهم پليس آگاهي تهران براي يافتن زن كودكربا و پسر ربوده شده ادامه داشت، داديار سليماني، رئيس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران دستور چاپ تصوير متهم را در روزنامهها صادر كرد تا اين كه زن جوان 2 روز پس از انتشار تصوير خود در روزنامه، خواهرزادهاش را به كلانتري در شهرستان تنكابن انتقال داد و با بيان اين كه كودك را در خيابان پيدا كرده، او را تحويل ماموران داد و از مركز پليس فرار كرد. پس از فرار اين زن و مشكوك شدن ماموران به موضوع، در تحقيق از كودك 6 ساله متوجه ميشوند زن فراري، خالهاش بوده كه او را ربوده است.
با مشخص شدن اين موضوع، ماموران به استعلام از اداره پليس تهران پرداختند كه معلوم شد، گفتههاي كودك صحت دارد، بنابراين او را تحويل خانوادهاش دادند.
پس از رهايي كودك، همچنان جستجو او پس براي يافتن خاله كودكربا ادامه داشت تا اين كه پس از 21 روز فرار، روز گذشته درحالي كه دچار عذاب وجدان شده بود، به شعبه يازدهم آگاهي تهران مراجعه و خود را به پليس تسليم كرد.
كودكربايي به انگيزه اخاذي
زن كودكربا معصومه در اظهاراتش به پليس گفت: من و خانوادهام دچار مشكلات مالي بوديم و علاوه بر اين كه خواهرم و شوهرش هر از گاهي به ما كمك مالي ميكردند، به آنها حسادت ميكردم و آرزو داشتم مثل آنها پولدار شوم و اعضاي خانوادهام در فقر مالي نباشند.
بنابراين نقشه كودكربايي را طراحي كردم و بيآنكه ماجرا را به اعضاي خانوادهام بگويم، آن را عملي كردم و روز حادثه به بهانه تفريح، به خانه خواهرم در شمال تهران رفتم و پسرش را با خود بردم و او را به كرج و بعد به خانه اجارهاي در شمال كشور انتقال دادم و چند ساعت بعد از كودكربايي، با شوهرخواهرم تماس گرفتم و با تغيير صدايم، از او براي آزادي پسرش تقاضاي 300 ميليون تومان پول كردم.
متهم ادامه داد: براي اين كه اطمينان او را جلب كنم تا او كودكربايي را باور كند، عنوان كردم كه خاله وي خودم هم ربوده شده است.
پس از چند روز، خواهرزادهام از من خواست او را نزد خانوادهاش بازگردانم كه به دروغ به او وعده ميدادم تا اين كه تصوير چاپ شده خود و خواهرزادهام را در روزنامه جامجم مشاهده كردم و متوجه شدم تحت تعقيب ويژه پليس قرار گرفتهام و راه فراري ندارم. خواهرزادهام را در كلانتري گذاشتم و در تماس با خانوادهاش چند ميليون توماني تقاضا كردم، كه موفق به دريافت آن نشدم. حال پس از چند هفته تصميم گرفتم خود را تسليم كنم.
بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شد و تحقيقات از وي ادامه دارد.
پس از 21 روز خاله كودك‌ربا تسليم شد
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 8,724